Mommy_Bird Canım merhaba oğlum 20 aylık kızım altı aylık ek gıdaya başladım ben de.Sabahları oğlum iştahsız oluyor kızıma Bir şeyler yedirmeye çalışıyorum.Öğlene doğru oğluma kahvaltı yaptırıyorum.Kızıma yoğurt muz yedirmeye çalışıyorum.Bazen beraber yediriyorum bugün tarhana çorbası yapmıştım ikisinede yedirdim.Her sabah mutlaka altlarını değiştiririm uyanınca.Ben su fazla içireniyrb Yetmeye çalışıyorum O kadar bunaldım ki Bazen şarkı çalıp oynuyorum Oğlum çok kıskanç