Seliminannesi büyük ihtimal uyku sinyallerini kaçırıyoruz, aç açta uyutmayalım diyoruz emzirmeye çalışıyoruz, öyle olunca ‘çok uykum geldi beni uyutsana ne yapmaya çalışıyosun sen’ diye ağlıyolar☺️ Dediğim gibi yap süt sağıp hazırda beklet çok az olsada onu içir öyle sakinleşicektir ordan memeye geçir, yanlış hesaplamadıysam 12.atak haftasına denk geliyo sanırım bu durumu en fazla 1 hafta sürüp geçicektir😌