zynpsk Herkese merhaba bebeği covid olan anneler bebeklerinizde ne gibi belirti oldu bugün 9. Gündeyim 3 gün önce öksürük vardı öksürügü geçti üç gündü de hırıltı var bu belirtiler covid olabilir mi? Genel durumu iyi öksürük bitti hırıltı devam ediyor 😏
saripapatyaaa zynpsk Biz kovid olduğumuzda kızımın bi gün ateşi çıkmıştı bir kaç günde burnu akmıştı bizim hala ara ara hırıltımız oluyor 3 ayrı doktora götürdüm hepsi iyi dedi bu arada hastalığı atlatalı 2 ay oluyor
saripapatyaaa zynpsk ciğerlerine bakıyorlar temiz röntgen çektirdim temiz çıkıyor neden olduğunu anlamadık bizde
zynpsk saripapatyaaa anladım canım çok geçmiş olsun bir diyorlar geniz akıntısı balgam da yaparmış hırıltı