Xece şöyle açıklayım aşı açıldıktan sonra 40 dakika içinde yapılır. Bu yüzden aşılar sabah yapılır çünkü aşı dolabı da sabah akşam birer kez açılır hava girmesin tepkime olmasın diye. Nasıl açılmış bir aşıyı size ertesi gün yapabiliyorlar? Çocuğunuzu takip edin. Gidin başka bir doktora danışın.