Ay23 Kızlar kızım kabızlık şikayetiyle giitik kan tahlili aldılar e nabızdan sonuçlar çıkmış alt ve ast değerler biraz yüksek çıkmış ne demek oluyor çok panikledim
MrvUras Ay23 Düzenli kullandığınız bir ilaç var mı? Yetişkinlerde ilaçlardan ya da safra kesesi taşından falan oluyor karaciğer enzimler yüksekliği ama bebeklerde tam bilemiyorum.
Ay23 Papatyamelek internette bakınca öyle yazıyor zaten neden olur korkmalıyım diye sordum tok karnına kan alındığında yüksek çıkmış olabilir mi
Ay23 Portakalkokusu daha görmedi çarşamba ultrasonla birlikte bakacak sonuçlara e nabızda ben görünce telaş yaptım