Hamileyken ultrasonla kalbime bakıldı doktor sıkıntı görmedi bugün de kardiyolojiye gittim EKG normal sadece 101 atıyordu nabzım tabi o an heyecan yapmıştım ister istemez yükselmiş olabilir bide yol yürümüştüm neyse arada çarpıntılarım oluyor baya stresli bir insanım herşeyi kafama takıyorum birden bire kalbime heyecan hissi geliyor anlayamıyorum doktor EKG normal dedi yolladı. Benim gibi bunları yaşayan var mı?