Zhv Kızlar normal doğum sonrası diz ağrısı yaşayan oldu mu? Normalde ağırmıyor ama dizlerimin üstüne oturamıyorum. Namaz kılarken eğilip kalkmak, oturmak mümkün değil destek alarak kılabiliyorum. Var mı yaşayan?
BirgulK Zhv ben 🙋🏽♀️ Bu aralar azaldı ama ilk birkaç ay çok ağırıyordu hatta yataktan kalktığımda bi süre yürüyemiyordum doğum öncesinde de agrı vardı doktora gitmiştim kemik düzleşmesi çıkmıştı röntgende
46Seyma46 Zhv Benim de hafif olmuştu ama bel ağrısı aşırı olmuştu bende de uzun süre eğilemiyordum 4 aylık olduk şuan hafifledi.
Zhv BirgulK :( benim doğumdan hemen sonra başladı. İlginç bir ağrı. Normalde yok ama üstüne eğilsem kopacak gibi. Allah şifa versin size de
Zhv masal2323 çok şükür geçti umarım sizinde geçer en kısa sürede bununla ilgili bir yazı okumuştum bedende sıvılarda değişim oluyormuş doğumun ardından ondan kaynaklı sanırım
gamzely Aaa ben de diyorum tek ben de mi oluştu diye sağ dizimi açıp kapatırken öyle böyle ağrımıyor damarlarımı çekiyorlar gibi hissediyorum..