Merhaba hanımlar 27 aylık bir kızım 7 aylikta oğlum var. Kızımin bezini bağlandığım da tasirma filan olmuyor bez tamamen ıslanıyor ama oğlum da öyle değil her gece üstüne geçiyor cisi bezin sadece ön tarafı ıslak orta ve arka taraflar kupkuru gündüz de öyle ön taraf biraz ıslanınca değiştiriyorum ama bez israfı gibi geliyor sizde de mi böyle erkek bebeklerde sadece bezin on kısmı mi ıslanır