Bskara_ sizinki nasıl bilmiyorum ama benim oğlumun yüzünün sol tarafında olmuştu. Küçük küçük kıpkırmızıydı. Kendi kendine birkaç gün sonra geçti. 1 buçuk aylıktı o zaman. Uzun sürseydi doktora götürecektim. Siz de takip edip doktora götürebilirsiniz. Eğer emziriyorsanız yediğiniz bir şey bebeğiniz de alerji yapmış olabilir.