Nurrrsss 3 ay 23 günlük 2. Aydan beri elleri agzında ama bu sefer farklı eline aldıgı herşeyi ısırıyo sular akıyo agzından agzındakini alınca ağlıyo sanırım dişleri kaşınıyo bu ayda diş çıkarmı yani kaşınmaya başladıktan ne kadar sonra çıkıyor 🙂
Bskgns Nurrrsss Elini ağzına almak keşfetme güdüsünden geliyor ama diğer belirtiler sizin ayinizda vardı.Su an 4 ay 15 günlük iki gün önce alttan iki diş patlamış 🥲her an çıkabilir aylar da sürebilir tabi .
Bebegimm1 Nurrrsss 5 bck aylikken cikarmisti.damaklari sertleşiyor biraz daha zaman var diş kaşıyıcısı verin eline
kirmizibasliklikiz_ Nurrrsss 4 aylikken basladi 7.5 aylik oldu hala cikacak. Yazik yavrum salyalardan kasinmaktan mahvoldu 🤦🏻♀️
sevvallayaz Benim bebegimde suan 4 aylik 2.ayindan beri disleri cok asiri kasiniyo suan da damaklari şiş hala cikmadi
Aalime 2.aydan sonra eli agza goturme salya akmasi beklenen bir durum zaten olmasi gerektigi gibi oral kesifte suan artik herseyi agza goturcek elini kesfetti ilk. Biz 5bucuk ayligiz hala ayniyiz dise daha var
Nurrrsss Aalime elini keşfettiğini biliyorum dediğim gibi 2. Aydan beri eli agzında ama bu sefer öyle değil ısırıyo çıldırıyo agzından kaçınca elindeki kaşıyıcı ben parmagımla dişlerinin oldugu bölgeyi elleyince rahatlıyo dişten oldugunu düşündüm@Bskgns#16676380
gs271019 Nurrrsss bizimde 2 aylıkken başladı ben kehribar kullanıyorum ve çokkk memnunum salyası çok az var 5 bucuk aylık ilk dişi patladı
Aalime Nurrrsss annene ve kayinvalidene sor siz ne zaman cikarmissiniz sizinle ayni cikartirmis bebekler eger biriniz erken cikardiysa 3 4 ayken olabilir cikabilir
Findikzadem Nurrrsss benim oğlum 3. Ayına 2 gün kala çıkardı eli sürekli ağzındaydi bn ihtimal vermiyordum dişi görene kadar
Nurrrsss Findikzadem nasıl gözüküyor tam olarak ben baktıgımda beyazlık görüyorum deri altında resim varsa atabilirmisiniz
Findikzadem Nurrrsss https://imgyukle.com/i/kWL4T8 oldu mu bilmyrum ama bu ilk farketttgmde böyleydi şuan iyice çıktı
yakamoz_ Nurrrsss bizim 5. Aya girdiğinde alt iki dişi Birlikte çıktı. Yedinci aya girdik kaşımaya tam gaz devam 🤦🏼♀️