Arkadaşlar selam ,
Bir konu kafamı karıştırdı bilenler yorum yaparsa sevinirim. Ben Temmuz 2020 de doğum yaptım. 37.haftamda izne ayrılıp 40.haftamda doğum yapmıştım. Bu süreçte 16 hafta raporlu olduğum süre boyunca maaşım düzenli olarak yattı. O vakit şirkete sorduğumda doğum rapor parasını sgkdan biz alacağız düzenli olarak maaşını yatırdığımız için dediler. Bugünde bir arkadaşım nerden bakabiliriz diye sorunca bende e devlete girip baktım ve bununla karşılaştım. Kafam karıştı birazcık açıkcası. Bu parayı ben alabiliyor muyum? Alabiliyorsam nasıl yapmam gerekiyor? 16 ay sonra aklımın başına gelmesi de ayrı bir sorun zaten😒 Lütfen bilen biri cevaplayabilir mi?
https://imgyukle.com/i/kWTGKs