Merhaba güzel anneler,
Kızım 17 aylık 16 aylığa kadar hep bunu kullandım. Sütüm vardı ama stresli olduğum dönemlerde belki azalır ya da kalitesi daha iyi olsun diye günde 6 tane içiyordum 😂 ilk aylarda 6 normal ama 1 yaşını geçtikten sonra günde 2-3 olmalıymış sanırım. Neyse ben bunu eczaneden aldım dışındaki jelatini yırtmıştım ama kapağı hiç açılmadı zaten kullanan kişiler anlar kapağın içinde de koruma jelatini vardır. Şimdi de diyetisyene başladım. Biraz diyete başlayacağım inşallah. Zaten kızımı da emzirme sıklığım ayı itibariyle azaldı. Bu nedenle artık bu vitamini kullanmaktan vazgeçtim. İnternette de fiyatları uçmuş şuan yok satıyor. Ama ben aldığım fiyata ürünün üzerinde de yazıyor zaten satacağım. Kâr koymuyorum 🤣 Fiyatı 157.50. Almak isteyen iletişime geçebilir.