BalAnne1 14aylık kendisi bıraktı ve biraz duygusalım sonraki dönemde neler bekliyor beni göğüslerim şişip acımaz dimi
HazanYeli25 Yine iyi emmiş maşallah bnm kızım üç ayı dolmadan bıraktı kendisi çok üzüldüm ağladım göğsümü görmek istemiyordum aklıma geliyor emmedigi sütumde emmedigi için azdı acıma olmadı şişmesi altı aylık olduk hala azda olsa geliyor süt ama asla tutmuyor