Mom5441 Canım çok çekti.Annem karnabahar yapmış gaz yapan bir besin.Bir tabak yicem sonra tane kimyon çayı içerim hemen.İnşallah çocugumda gaz yapmaz🙏🏽
61arzu Mom5441 aaaa karnıbahar gaz mı yaoıyırmus ya ben asırı severim uzun zamandır istiyorum canım fırsat bulup alamadım 🥺yiyemeyecekmiyim şimdş 🥺
ofkelisirin Mom5441 ben 2 haftadır falan ara ara karnıbahar tükettim 2 bcuk aylık bebeğim hiç sorun olmadı ama başlıyoruz ya zaten kızartması için gazı gidiyor kimyon çayı da alır zaten gazınızı