Gayet iyi biz 3650 doğduk. 3. Ayda 4500gr dik daha. Sonrada yavaş yavaş toparladik. Tabi enfeksiyon, sarılık, süt alerjisi falan fistan epey uygrastik şuan 7 buçuk aylık 7500 Gr. Çok kilolu bir bebek olmayacak. Doğru düzgün de yemez zorla yediririz. Tabi süt, tahin, kuruyemiş alerjilerimiz hala geçmedi. Ama şükür saglikliyiz. Emeklerine sürekli düşüp kafayı vurmazsak daha iyiyiz