Merhaba Bebeğim 5 aylık saçları çok uzun ve dökülüyor ağzına eline gözüne heryeri ne saç giriyor ben 1 taşına kadar kestirmeyi düşünmüyordum aslında ama baş edemiyorum öyle ki ben görmeden yutuyor da olabilir😩 kuaförde kısalttırsammı iyice acaba? Yani kesinlikle makina vurdurmak zaten şuan hala kafaları çok hassas biliyorum ama kısalttırmanın bir sakıncası yoktur galiba. Sizlere bir danışayım dedim sizce?