Kızlar selam bebegim dun 5. Ayina girdim 4 bucuk ayliktan bu yana ne mama ne meme hic birsey yemek istemiyor cok agliyo diliyle ittirip geri cikariyo biraz zorlayinca da acayip terliyo eli surekli agzinda salyasida akiyo acaba dismi cikariyo o yuzden mi istahsiz yoksa atak donemi falan mi ben yedirmesem biraz zorlamasam hic yemicek istahi acik bi bebekti ama son 2 haftadir bu durumdayiz gercekten ne yapacagimi sasirdim artik basina gelen varmi ne yapmam lazim surekli zayiflamis bu cocuk demeleride sinirimi bozuyo ayrica bide kayinvalidemle oturuyorum dün mesela meyve puresi yedirmek istedim 3 4 kasik aglaya aglaya zor yedi bidaha sen yedirme kasikla yiyecegi seyleri ben veririm sen sıkıstiriyon bebeği vs oysa yarim saat bak desem bakamaz. Tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim 🌸