Seymaarda35 bana hemşirem bir çay kaşığı dahi içse ona yeter demişti, alışmak için sürekli emmek istiyor, seni hissetmek için sıcaklığını almak için güvende olduğunu hissetmek için istiyor ya da emme refleksini tatmin etmek için istiyor olabilir bebekler sadece aç olduğu için emmek istemezler, bol bol kucağınıza alın bu günlerin kıymetini bilmek gerek kimsenin söylediğini takmayın bana da hep diyorlar kucağa alıştırma diye ama umrumda değil söylemler çünkü bebeğim o benim aramızda bir bağ var ve kucağıma gelmek istemesi çok normal sizde söylenenlere he deyip geçin, bir de sütünüzün çok olduğunu bir başkasıyla paylaşmayın nazar olur, annem hep derdi süt çok çabuk nazara gelir diye dikkatli olmak bişey kaybettirmez ☺️🌸💖