Merhabalar arkadaşlar 7 ay 13 günlük kızım sabah 6 bucuk 7de uyanıyor. 9da tekrar uyuyor. 7-9 arası büyük oğlumda uyuduğu için kahvaltı yapmıyoruz. Bebeğim bu saatler arasında 1 kere emip uykuya yatıyor. 10-10.30 gvi uyanıyor kahvaltıyı o zaman yapıyoruz hep beraber. Ama aklıma takılıyor geçmi yapıyor acaba ilk kalktığında mı yaptırmalıym siz nasıl yapıyorsunuz fikir verirmisiniz😌