Merhaba hanımlar yedi haftalık hamileydim doktor boş gebelik olduğunu söyledi hem alttan muayene ile baktı hem de ultrasonla kesenin içinde bebeği göremedi boş kese yani be kürtaj yaptırmamız gerektiğini söyledi özel hastane bu arada ama kürtaj ücreti bana çok yüksel geldi acaba bunu devlet hastanesinde yaptırabilir miyim yaptıran arkadaşlar var mı acaba