1 aylık bebeğim var kan sonuçlarına bakmam gerekiyor e nabızdan bakacaksın dedi doktor çocuklarım kısmında bebeğimin adı çıkıyor profile geç yazısı var basıyorum ancak diğer ebeveyn onayı gerekiyor uyarısı çıkıyor sürekli onay butonu ya da hiç bi şey yok ekranda aynı sorunu yaşayan var mı yada yardımcı olabilecek biri