Marjinal_Anne2 blue5 ayy çok geçmiş olsun yağıp getirsem keşke 😢 karnabahar ım yok açıkcası şu an dışarı da çıkmak istemiyorum 🙈😄 menü güzel ama
sevgii_123 Marjinal_Anne2 mercimek çorbası yaptım sebzeli Dünden tavuklu bulgur pilavim var . Salata yaparım Kuru barbunya da var biraz aklıma gelmişken söylim onuda fikir olur belki Daha da ne yapayım bilmiyorum
Marjinal_Anne2 sevgii_123 ayy çok güzel kuru barbunyayı dünden suda bekletmek gerekmiyordu muydu acaba, onu yarım yaparım güzel fikir🙈😄
kufkedisi Marjinal_Anne2 ben de çok seviyorum içine bir iki diş sarımsak 2 küp şeker atıyorum çok güzel oluyo ama eşime zorla yediriyorum 😀
sevgii_123 Marjinal_Anne2 düdüklü korkum var kullanamıyorum islamiyorum da ben haşlasaniz yeter bı yarım saat siyah suyunu atacaktı r
Marjinal_Anne2 Krgztuba maşaallah yaa🙈🙈☺️ Ay kalkıp bi menü Seçil yapmam gerek ıspanağım da var aslımda 💆🏼♀️😄