AntiFilozof 9. Ay bitmek üzere, doğduğundan beri uyku düzeni değişmedi ama diş döneminde birden fazla uyandığı huysuzluk yaptığı günler oluyor bunlar normal.. Bizim günümüz hep rutin saatlerimiz var bebeğimin isteğine göre rutine bindirdik şükürler olsun. Çok huysuzlanınca dışarı çıkarıyorum ya da balkona çıkarıp hava aldırıyorum, gece uyanırsa babasıyla beraber oyun oynuyoruz yatakta yoruluyor hemen uyuyor geri sabaha kadar tık yok sonra. Uyku öncesi bol bol oyun oyanyıp vakit geçirin bir de gece maması deneyin derim. Belki tok olmadığından uyanıyordur biz bir dönem gece maması yedik rahat ettik. Tek tavsiyem aynı saatlerde mama yedirin aynı saatlerde ek gıda verin uykuya geçmekte zorlanırsa sıcak duş ardından bi masaj çok iyi gelir.☺️