Forumdakikiz Kızlar halamın torununun sözü var evde 40 45 kişilik bir organizasyon. Ne giyeceğime karar veremedim. 1-elbise(pek niyetim yok) 2-ispanyol paça pantolon, bluz 3-blazer ceket pant.
Sena_i Forumdakikiz bence gitme 40-45 kişi şu dönemde çok kalabalık sosyal mesafenin sıfır olduğu bir ortam ☺️ Şaka bi yana illa gitmen gerekiyosa bence ispanyol paça pantolon bluz en iyisi ve en rahatı. Elbise ev için olmasada olur blazer ceket çok resmi sanki bi iş toplantı edasında. Bol paça yada dediğiniz gibi ispanyol paça pantolon üstü şık bi bluz yeterli.