Tam olarak yapışık yaşıyoruz. Oda değiştiremiyorum. Mutfak lavaboduna yaklaşamiyorum. Onu bırak, kanepeye oturamiyorum. Sabahtan akşama kadar yerde oyun oynuyoruz vesaire. Bebeğim 14 aylık. Ama çok mutlu bir bebek. Fakat sorun şu ki haftaya ise dönüyorum. Bir ay izin almıştım. Sizin bebisleriniz nasıl. Bu kadar küçük bebeğe de otorite yok mok demek hem sökmüyor, hem de benim içim almıyor. Ne bileyim. Öneriniz ya da fikriniz var mı bu konuda. Şimdiden teşekkürler