Adoskom Kızlar elimde satılık 350g hiç açılmamış bir kutu var. Sarılığı atlattıktan sonra ihtiyacımız olmadığı için kaldı. İlgilenen varsa yazabilir 🌺
Tombikdonerartikcokpahali Merhaba annemiz il neresi? Etiket için soruyorum . Ürüne ait görsel ve fiyat paylaşır mısınız😊
Busragokceberra Adoskom Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.
Adoskom https://imgyukle.com/i/kW9Iob https://imgyukle.com/i/kW9YqQ https://imgyukle.com/i/kW9TLs https://imgyukle.com/i/kW9a0t
iremferdi Gokceyasinmiran benimde elimde 1 kutu açılmamış var kızım alerji maması kullandığı için bu elimde kalmıştı
iremferdi Adoskom kendi postum da var zaten burda mühim olan annelerin birbirlerine yardım etmeleri çoğu mama satılan postlarda da başkaları da ellerindekileri yazmış sizi rahatsız edenin ne olduğunu anlamış değilim??