cansmeyra Mama açıldıktan sonra oda sıcaklığında 3 hafta içinde tüketilmelidir yazıyor. Bu doğru mu üzerinde böceklenme vs dikkatimi çeken kötü bi görüntü yok 4 hafta bitti atmalı mıyım bozdolabında saklasam kullanabilir miyim??