Merveensarelisa yarı kırk milletin uydurması canım ya, dışarı çıkmamışsan bahane olabilir bi gez gel. Banyo falan öyle Bi şey yok 40ta yıkanırsın sadece. 40 banyosu normalde annenin aslında ama bebeğe yapılıyor zamanla değişik şekillerde. Bizim buralarda da erkek çocuğun 40ı çift sayılarda çıkarılmaz tek sayılarda çıkarılır diyip 37de 39da dalan 40 çıktı diyolar 😂