yeymnmmm0 haftadayiz. 2. bebiş geliyor nasipse. yeni aldigim kiyafetler de var abisinden kalanlar da var. yıkanıcak işte hepsi. erken mi sizce 32. hafta gibi canta hazirlarim. yikasam ozaman mi ütülesem nasil yapsam bilemedim
yeymnmmm0 Kestanesekeri alacagim kalmadi aslinda. abisinden kalan içerde giymelik takimlari var. dişari için aldim yeni. başka almam artik yeter diye dusunuyorum
MyEternalLoveNoyann yeymnmmm0 ben 28.haftada yıkayıp utulemistim çünkü agirlastikca yapmak gerçekten çok zor oluyor bence ideal yıkayın utuleyin gerekirse bı hurcun içine yada dolabı varsa dolaba güzelce kaldırın hicbisey olmaz
yeymnmmm0 MyEternalLoveNoyann dimi bende oyle dusundum. aslinda dolapta belki tozlanabilir ama hurçta bişey olmaz elime gelir hazirlarken
Bebegimm1 yeymnmmm0 yikayip kaldirinn temiz yere. ne olucak ben ilk aldigimda hepsini yikamistim 30 haftalikken cantami hazirlamistim.temiz kiyafete dolapta ne olucak biz kendi kiyafetimizi giymesekde yikayip mi giyiyoruz.😁
yeymnmmm0 Bebegimm1 fermuarli hurç var koyarim içine dogum yaklaşinca dolabina yerleştiririm oyle yapayimm😄