Aayyssnnrr Arkadaşlar 17 günlük bebeğim var bazen emmesine rağmen surekli aranıyor bugün sık sık emziriyorum normalde 2 saate bir di şimdi isrtedikce veriyorum 5 10 dk kadar emiyo uyuyo arada kusuyor bu normalmi çok doğduğu için mi olur
Ebruguslu Aayyssnnrr bebekler her zaman aciktigi zaman aranmaz. Bende o zamanlarda acliktan yapiyo zannediyodum ama gazi oluyomus. Hemde sizin dediginiz gibi pitir pitirken :)) o zamanlarda doydugundan eminseniz masaj ve egzersiz yapin. Gececektir. Kusmasi da fazla sut icmesinden.
Aayyssnnrr Elifsaresmom emzik veriyorum canım ama almak istemiyo pek gaz problemimiz çok sukur pek yok emiyo alttan patir patir çıkıyo çiş ve kaka her bezde mutlaka oluyo ustten gszida çıkıyor genel olarak
Aayyssnnrr Ebruguslu aynen aranmasının gazdan olabileceğini sonradan öğrendim rahatladım doyuyodur diye dusuniyirum memede emerken uyuyakaliyo sonra kendi birden bırakıp uykuya devma ediyor ama sanki tam içi gecmiyo