Gizem9565 Aşırı iştahsız beslenme reddi olan bebegime reflü dedi doktor tahlil fln yapmadan reflü 6 aydan sonra başlar mı
Ball-kizimm Gizem9565 internette bir şey okumuştum 6. Aydan sonra başlayan reflü reflü hastalıgı gibi birşeydi canım ama istersen bi araştır tam bilgim yok
Nursena0606 Gizem9565 Bunu doktordan başkası bilebilir mi? Doktorunuz Reflü demiş. Emin değilseniz başka doktora götürün. Kimse buradan size teşhis koyamaz.
Ball-kizimm Gizem9565 benim bebeğimde reflü az az sık sık besleyin dedi doktorumuz yatarak emmemesine dikkat et emerken ağzına geliyosa yedikleri yemek borusuda yanıyosa emmek istemiyo pek sürekli 2 çekip kafasını geri atıyo
Gizem9565 Nursena0606 yav kardeşim burda herkes ana baba sormuyo herkes saglık sorıyo nerde olduguna bak Bi. Hadi işine