Saysm ? Kızlar olmak mı normal olmamak mı peki daha da dikkat etmek gerekiyor değil mi adet görüyorum ve doğum yapalı 2 ay oldu
Kadifemsii Saysm 40 bitti regl oldum. İkiside normal ama olmak daha iyi ya olmayanlar hep bi şişkinlikten bahsediyor. Ve her zaman dikkat etmek gerekiyor