Mervexxx Arkadaşlar aranızda bel fıtığı olan var mı nasıl bi tedavi uyguladınız suan nasılsınız ben çok kötüyüm eğilemiyorum uyuyamıyorum
bombacimulayim Kortizonlu iğneler kullandım ben.. hep dikkat etmek gerekiyor ama doğumdan sonra hiç dikkat edemedim bazen çok fena oluyor . Önemli olan fıtığı ilerletmemek