Mom89_ bizde öyle canım iki tur yaptım bir eşime bir çocukla bana kışlık aldık , kodda çıkınca burda paylaşıyorum artık, Fiyatlar lcw da uygundu bu sıra gerçekten eşime üç kazağı 180 TL ye aldım ,burda mağazalarda 1 tanesini 100 TL den aşağı vermiyolar ama bugün baktım artmış maalesef bir çok üründe fiyatlar 😌