Esraogey Kızlar sütüm maşallah iyi geliyor göğüslerim ağrıyor taş gibi oluyor makinayla sağıyorum tekrar doluyor nasıl ve ne zaman normale döner ?
Deletedmom019 Esraogey canım hemen duşa gir sıcak suyu göğüslerine tutarak sık göğüslerini. Çıktığında sütünü sağ ve sonra emzir iki kez yaptığında geçiçek
Deletedmom019 Esraogey 13 günlük yeni doğum yaptım bende ben eve döndüğümden beri duş alıyorum hiç bişey olmaz merak etme bandın varmı? Gerci benim bandım çıkarıldı o şekilde de aldım duş sorun yok
Deletedmom019 Esraogey ben 2 gün kaldım hastanede 3. Gün geldim eve dediğin gibi oldum taş gibi oldu göğüslerim duşa girdim su geçirmez bandımda vardı cıksrdıkları zamanda girdim yani
Tazeanne53 Benim uzunca bir süre göğüslerim sızlamıştı. Çok rahatsız ediciydi. Her sızlamada taş gibi olurdu göğüslerim. Sanırım düzene girmesi 2.aydan sonra oldu. Hep böyle kalacak sanmıştım ama rahatlıyorsunuz :)
Tazeanne53 Esraogey sorduğum herkes normal geçecek dedi bir şey yapmadım bende. Zaten göğüs yaralarım çok fazlaydı. Ağlayarak emziriyordum. İkisi birleşiyordu.