Hanımlar merhaba. Tecrübeli annelerden detaylı bilgilendirme bekliyorum lütfen esirgemeyin. Oğlum bugün tam 6 ay 1 günlük. Ek gıdaya başlacağım evet ama emziriyorum. Şimdi nasıl olacak ne yapacağım ne zaman emzircem ne zaman ek gıda vericem çorba falan yiyebiliyor mu mesela. Nasıl olucak birisi bana en detaylı şekilde anlatabilir mi internette okumaktan gözlerim ağrıdı ama hala anlayamadım ne yazıkki lütfen biri yardımcı olsun