Nurcaa bimde falan bebevita vardir bence enazindan bebelac gelene kadar alabilirsiniz.bide hero babynin milupanin kasok biberon mamalari var bi iki gun idare edersiniz .acaba 2olmazsa idareten kucuk 1no bulsaniz olurmu ki yulafsutu yada bademsutu bulamayabilirsiniz belkide.