Oglumunannesiyim Kızlar oğlum 2 aylık gözleri yasariyo hapsürüyo dünden beri sürekli öksürük de var dunden beri burnu tıkalı hiriltisi var nasıl hasta oldu anlamadım yaa daha yeni geçmişti soğuk algınlığı yeniledi sanirim
Mnc Oglumunannesiyim surekli hastalaniyorda bi doktora gostermeniz gerek. Test yaparlar bebege dergerlerine baktirin. Birde bebek usur diye kat kat giydirmeyin yelekle ceketle yatirmayin
minikprensssss Oglumunannesiyim Canım korkutmak istemem ama doktora götür benim oğlum da da burun tıkanıklığı vardı sürekli temizledim Bi kaç gündür de öksürük başladı acile götürdük hastaneye yoğunbakıma aldılar enfeksiyon olmuş ciğerlerinde kağıtta tanı olarak bronşiolit yazıyordu 4 gün yoğunbakımda kaldı dün servise çıkardılar
Mihrimahim16 Üstünü kalın giydirip battaniye ye sakın sarma cocuk terleyip yel alırsa hasta olur soğuktan değil… Kendin ne giyiyorsan 1 fazlası o kadar. Bebekler kafasındann üşür.. evde 2 kat ama ince giydir doğalgaz veya soba yanıyorsa çok geçmiş olsun
Oglumunannesiyim Mihrimahim16 çok darmiyorum ama bilemedim evimizde doğalgazlı burnunu açıyorum serumla içinde ki pisliği çekmem lazım mı peki
Oglumunannesiyim Mihrimahim16 Mnc minikprensssss Kızlar oğlumu götürdüm doktora ciğerine inmemiş dedi kendiliğinden geçer dedi serum fisfis verdi evdede serum vardı siringayla veriyom ona devam et dedi ateş olursa şurup ver dedi oğlumun gözleri kızarıyor ama yasariyo ekstradan yapmam gereken bişey varmı hemen geçmesi için burnunu sürekli aç o zmn hemen geçer rahatsızlığı dedi
Oglumunannesiyim Mnc yok tek alt üst takımla yatırıyorum sürekli üstüne de battaniye oda çok kalın değil zaten ama niye böyle oldu anlamadm
Oglumunannesiyim minikprensssss Ben gidicem ama esim 1 gün daha takip etbakalim bı diyor yarın gidelim olmazsa diyor biliyorum Allah korusun ciğerine inip bronşit zatürre olmasından korkuyorum bende 😟
Oglumunannesiyim minikprensssss Peki temzilemek sartmi bne temizlemiyorum temizlemesem bişey olurmu napmam lazjm
Aydeeeee minikprensssss bence bekleme canim bu ara asiri derecede brosnit salgini var. Hasta biri falan geldimi eve yada xok kalabaliga cikardinmi
GoktugUstaoglu minikprensssss çok afedersiniz burun tıkanıklığını nasıl anlıyorsunuz?ben anlayamam diye düşünüyorum ve sürekli acaba burnu tıkalımı diye düşünüyorum
minikprensssss Oglumunannesiyim Ah canım keşke eşini ikna edip götürsen 2 gün öksürük oldu tek enfeksiyon oldu çok pişman olduk başladığı gün getirseydik diye benim oğlumunda hırıltısı vardı balgamlı öksürüyordu şükür biraz daha iyi şimdi
Oglumunannesiyim minikprensssss balgam li değil bizimki kuru öksürük ama ikna ediyim gidelim korkuyorum bişey olucak diye gitmezse kendim çıkıp gidicem 😔
Oglumunannesiyim Aydeeeee hasta birisi yoktu evde cmrtesi gündüz hırıltı başladı akşamına misafir vardı 4 kişi lerdj
Aydeeeee Benim oglumda ilk burun akintisi oldu sonra ikauruk baslasi 1 gunde cigerlere inmis 7 aylik bronsit olmus 1 haftadir cekiyoruz ilaclar hava
Mihrimahim16 Oglumunannesiyim Burun aspiratör ü ile açarsın annesi bebişinde rahatlar.. Rabbim şifa versin tez vakitte iyileşsin 💞
minikprensannesiiiii Oglumunannesiyim Geçmiş olsun canım diğer hesabımın şifresini unuttum bizde daha hastanedeyiz