irva Havvakck Herhangi bir sebebi yok canım.Biz bile ufacık rahatsızlansak gülecek keyfimiz olmuyor normal yani.Geçmiş olsun bu arada.🙏
Birkizbiroglan Havvakck Hayir tabiki sorun yoktur. İdrar yolu enfeksiyonu bebeklerde ağır geçer. Antibiyotik tedavisi görüyor ise zaten bebek kendini anca toplar oyuzden içiniz rahat olsun bı kaç güne yine gülücük saçar 😍 geçmiş olsun 💐