pinar5595 Göğsüm de elime doluluk geliyor. Göğsümde zaten sızlama ağrı var aşırı halsizim. Mastit oldum büyük ihtimalle. Bir kaç kere aşırı üşüme oldu ara ara da sıcak basması oluyor. Mastit olunca ateş basması olur mu
Birkizbiroglan pinar5595 evet olur hatta yüksek derecede ateslenebilirsiniz. Sütünüzü sağın sürekli, emzirin.
Alaranaz pinar5595 evet olur tabi ateşlenme olur Allah korusun. Sıtma yapardı bana soğuk soğuk terlerdim çok üşürdüm hemen banyoya sıcak suya girerdim geçiyordu