Bebitomm Kızlar sürekli önüme çıkıyor intagramda ebebek ücretsiz emzirme danışmalığı verdiğini belirtiyor başvuran oldu mu ?
BegumIscanTunc Bebitomm ben başvurdum hiç bir sorun yaşamadım hatta çokta güzel destek oldular yönelendirmelerle ve motivasyonlarıyla
Bebitomm BegumIscanTunc bende yazdım kendi şehrimdekine ama tek tıkta kaldı o zaman herhangi birine daha yazayım güzel sonuçlar almışsınızdır inşallah?
Bebitomm Azraaltay ebebek ücret vermiyormuş bunlara tamamı ile gönüllülük esası o sebeple dönmüyorlar işin ucunda kazanç yok o sebeple sallamıyorlar belliki bana da sabahtan beri yazmayında sitem ettim meşgul olduğunu ve bunları söyledi