Elizzzzzz bu aksam cekırdek yerken elımı cektı normaaldede sureklı ıstıyo yemek yerken yurutecle yanımıza koyuyorum ayrılmıyo ne yersem verıyorum anca oyle bazı arastırmalar bebekler saldırmaya basladogonda ek gıdaya hazır oldukları yonunde o yuzden verıyorum kahvalto alıskanlıgım yoktur aksam yemeklerınde sadece verıyorum tadım gıbı az az onu susturcak sekılde