Kelebek Kizlar bebeğim 3 aylık ve yaklaşık 20 gündür meme verince çok ağlıyor, uyku aralarında emiyor ama uyaniksa genelde ağlıyor emmiyor. Aptamil kullaniyorduk bebivitaya geçelim mi kilo alimimiz da yavaşladı çünkü emme mücadelesinden ve ishali vardı... bebivita kilo alımını nasıl etkiliyor kullananlar yorum yapabilir mi?
cnnkrl Ben de bugün gidip almayı düşünüyorum. Buarada hipp e mesaj attım. Güvenle kullanabileceğimizi yazmışlar.
Kelebek [bilinmeyen] başladım vermeye ben de bu sabah az içti ama iştahsızlığı var kafayı yicem ne meme ne mama 😢