NilAsyaMom çocukları okul çağında yarıştır bebekken kilosuyla yaristir bu nedir ya böyle insanın gerçekten kendinden başka düşmanı yok yani doktoru daha iyi bilir kime göre neye göre iyi yani🤷♀️ benim bebeğim 3 kilo doğmuştur bir başkasının ki 2,5 kilo artış hesabı her çocukta farklıdır. Ne yani çok kilolu olunca madalya mı takacaklar cidden tuhaf bu insanlar