Kızlar merhaba kızım 3 ay 13 günlük biogaia kullaniyorduk fakat daha sonra metsile gectim ben cevremde cok kullanan oldugu icin denemek amaçlı. 3 gün oncede banyo yaptirmiştim bebegimi hastanede dalin bebek yaği vermislerdi onu kullanayım bi dedim masaj yaptım banyodan sonra. Sabah kalktigimda surdugum heryer sivilce gibi olmustu metsilden oldu sandım yağ hic aklima gelmedi. Aksam ustu yine ustundekileri cikarip kontrol ettigimde yağı sürdügüm yerler olmus ve aksam daha da cogalmisti. Eltim doktor ona sordum yağ hic aklima gelmedi tabi metsilinde yan etkisi yoktur normalde dedi deri dokuntusu oluyor ama dedi. 2 aylikken hasta oldugunda klamer kullanmistim oda alerji yaptı ama sadece govdesinde isilik gibi cikmisti bu olan daha kotuydu ama sonra internetten arastirdim aklima yag geldi bi kac kiside de olmus. Sonra vucudu yağdan arınsın diye tekrar banyoya soktuk yıkadım bugun sabah baktım azalmaya baslamis. Sizce metsil mi yoksa dusundugum gibi yağ mı yapmistir bu alerjiyi deri dokuntusunu ?