Pozitifanne1 Selam hanımlar oğlum 1.5 yaşında ona oda yapacagiz sizce Montessori mi yoksa bazali genç odası önüne korumalık yapıyorlar parmaklık şeklinde öylemi hangisi daha iyi olur daha kullanışlı olur
Burcu60 Pozitifanne1 bence oda yapın ama montesirri şeklinde sadece yanında korumalık olarak ev gibi değilde bence
momandad_16 Pozitifanne1 ben şimdiden montessori aldım çatılı sonradan çatısını kaldırıp normal kullanabilir öyle düşündüm
Dilaylaa Direk genç odası 👍👍👍 ben öyle yaptırdım 7 8aylıkken felandı sanırım iki buçuk yaşında şimdi korumalıkları var büyüyünce onları çıkarıcam ve mis gibi
Ikrazumra19 Pozitifanne1 ben kizima direk genc odasi aldim cok memnunum orta okul lise hep kullanabilir 2 yasinda almistik
NilAsyaMom Pozitifanne1 en iyisi yere yakın montessori. Kendi kendine girip yatması kalkması İÇİN ideal. Ben alıcm hem odasına alıştırmak İÇİN de uygun
Luisluis Ben yavrulu yatak aldım tayinciyiz gelenimiz gidenimiz yatılı oluyor en azından bir kişilik daha yer olmuş oldu.ileride de küçük bir evde iki çocuğa da yatak olmuş oldu. malum her şehirde büyük evlerde oturamiyoruz iki yılda bir tayin görüyoruz
Tugbatugba123 Pozitifanne1 benim kızım 21 aylık bende bunu düşünüyorum aylardır ama sanırım genç odası alıp o üne korumalık takacağım
[silindi] Pozitifanne1 Genc odasi aldim ben. Kenara korumalik yapicam simdi 13 aylik yazin gecircem odasina
Minikkusuumm Pozitifanne1 10 aylık dolabını genç dolabı aldık yeni çıkan karyolalar var yuvalı birde ondan alıcaz şimdilik park yatakta odasında yatıyor