Doğumunuzda herhangi bir hasar aldınız mı ya da bebeğinizde herhangi birşey var mı benim doğumumda bebeğimin sağ kolunu kırmışlar doğum esnasında Allah’a binlerce şükür şuan birşey kalmadı atlattık bende de doğumumdan beri sürekli bel ve bacak ağrısı var bu aralar daha da şiddetlendi