Merhaba hanımlar oğlum hem mama alıyor hem meme emiyor yaklaşık 3-4 gündür günde 3 veya 4 kez kaka yapiyor bildiğiniz su gibi yapıyor. Dun biogaia aldım bağırsakları düzenler belki diye ama çocuk doktoru arkadaşım da emzir bol bol beslenmesinde bozulma olursa o zaman gidersin hastaneye dedi başına böyle bişey gelen oldu mu acaba sizler ne yaptınız