Lavinia_21 Merhaba hanımlar doktorum her ihtimale karşı göz muayenesi olsun dedi ama ben Bir tuhaflık görmedim gözlerinde herşeyi normal götürmeme gerek varmıdırki özele gidiyorum devamlı çok cart curt şeyler çıkarıyor siz yaptırdınız mı
Lulemom Lavinia_21 kaç aylık yenidoğan ken yapılıyo. Katarakt falan varmı onlara bakıyolar. Bide eşit görüyomu diye
merve0648 Lavinia_21 henüz yaptırmadık ama yaptıracağız. Götürmemiz gerekiyor evet. Gözünde herhangi bir sıkıntı varsa önceden tespit edilip erken müdahale ediliyor.
September08 Lavinia_21 yenidoganken bir de 1 yasindayken baktirdim birsey varsa siz anlayamazsiniz ki disaridan
Lavinia_21 hunilimomm mesele devlet yada özel değil aslında çocuğu hastane ortamına gerekmedikçe sokmak istemiyorum şu Allah’ın belası covidden öylesine korunuyoruz ki bizi bile bulursa herkesi bulur 😅
Deletedmom789 Lavinia_21 elbette yaptırmalısınız. Yenidoğanken ve yaşına girdiğinde. Sonra yıllık olarak kontrol ettirmelisiniz. Böylelikle en basitinden göz tembelliği gibi rahatsızlık varsa erkenden teşhisi yapılır
aselinannesi06 Lavinia_21 1 yaşındayken götürdüm göz muayenesine bir sorun çıkmadı çok şükür ama çok zor oldu muayene ettirmek odayı birbirine kattı muayene olmamak için cihazları bile devirmişti yazık doktor neye uğradığını şaşırdı ben böyle bebek görmedim demişti 🤦♀️
sademinannesi Lavinia_21 2 aylıkken yaptırmıştık ilk aylarda zaten doktorlar yaptırın diyolar bir sorun görmezlerse tekrar 2 yaşında kontrole gelmesini söylüyorlar her muayeneyi özelde yaptırmayın özel çok şey çıkarıyor sırf para için biz devlette yaptırdık özelde de aylık kontrollerine devam ediyoruz.
Almilam07 Lavinia_21 biz on gün sonra 3 aylik olacağız doktor kendisi gözlerine bakti cok iyi gözlerinin durumu dedi ayrıca göz doktoruna yonlendirmedi ayin 17 sinde aylik kontrolumuz var ben bi sorayım bakalım
irva Lavinia_21 3 aylıkken yaptırdım sonra da 1 yaşında.Bundan sonra da senede bir rutin kontrol.Gözlerde ki problemi varsa bile siz bakmakla anlayamazsınız.👍