Momoflittle Merhaba anneler, artık kucakta taşımaktan yoruldum hiçbir iş yapamıyorum. Bebeği önde taşıyacağım güzel bir kanguru markası modeli önerebilir misiniz? İnceleyecek vaktim yok inanın. Kızım 5 aylık kullanabilirim herhalde önde
Zlm Momoflittle yani ben nuna kullanıyorum çok memnunum ama biraz pahalı ben indirimden almıştım Solomon baby falan var onlarada bakabilirsiniz
kutubebegimmm Momoflittle mamadus baby kullanıyorum 4.aydan beri şuan 1 yaşında memnunum ama kanguru takılıyken iş yapamazsınız eğilmek zor tezgahta iş yapmak zor çünkü bebek değiyor oralara önde olduğu için sen geri de kalıyorsun ev süpürüp vileda yapabilirsin sadece bi de masayı falan toparlayabilirsin
Denizlina Momoflittle ben mamadus kullanıyorum her yöne çok güzel kızım çok seviyor. 1 yaşında hala kullanıyoruz.
EmineB10 Momoflittle öne bakan kangurular önerilmiyor hiç omurgası için zararlı olduğu söyleniyor. Bence almayın. Ben boba 4G kullanıyorum oğlum iki yaşında çok memnunum asla ağırlık hissettirmiyor biraz pahalı ama çok kullanışlı
Momoflittle EmineB10 evet maalesef ama gün boyu değil de en azından bi saat filan kullanmak için istiyorum zaten. Böyle hiç olmuyor inanın kolum koptu , hiç iş yapamıyorum
Winnithepooh Momoflittle merhaba mamadush çapa modellik dusunurseniz satıyorum öne bakarak 15 dk durur ama önünüzde saatlerce yan ve arka taraftara istediğiniz kadr 3 kez kullandım pandemi başladı diye şimdide kg artti kullanamıyorum dusunurseniz 130 tl satıyorum
Medusafer Momoflittle solomom var bende ama dışa dönük olarak max 15 dakika öneriliyor o yüzden 10 dakikadan fazla o şekilde tutmadım ben